środa, 13 maja 2015

Targi Ogrodnicze

Wybrałam się z ceramiką...



na targi ogrodnictwa ...


Połączone z kosmetyką i medycyną w przeważającej części niekonwencjonalną, gdzie w atmosferze nadchodzących wyborów z oddalenia temu wszystkiemu akompaniowało kukuryku wystawowych kogutów i milczenie kroczącego pawia... (który jest ukryty na zdjęciu)


Działo się, że aż huczało. Z niuansów nie będę się rozpisywała. Było kwieciście i zielono, lecz niestety nie przewidziałam nagłośnienia targów. Muzyka „usiasiusia ” tak mi nie współgrały z moim stoiskiem i wykończyły swoim supermarketowym klimatem, że pomyślałam, iż cieszę się, że w czasach  uczęszczania do liceum słuchałam hardcore. Przynajmniej zaprawiłam się w boju, słuchając, ciężkich dla ucha brzmień.


Teraz ceramikę będę musiała odczarować i puścić jej muzykę relaksacyjną- lepiej rezonującą.

Siedząc na stoisku, usłyszałam, również od pewnej pani przechodzącej obok stoiska, i spoglądającej na ceramikę jednoczenie mówiąc do męża.
-to zwiędnie.
 Zapytałam.
-Ceramika?
Po czym kobieta zmieszana i rozbawiona odpowiada
- no nie nie chodziło mi o kwiaty


Mimo wysokiej ceny tak zwanego placowego było jednakże równie wiele przyjemnych pozytywów i wzajemne wsparcie wystawców.


Najmłodsza zwiedzająca,  była niezwykle zafascynowana, ażurowymi kloszami( które nazywała boo….)


Dostała w prezencie niezapominajki... ponieważ  uroczo się zauroczyła:)Poza tym  była za młoda by zrozumieć to jako chwyt marketingowy, co było jeszcze piękniejsze i tym chętniej dałam jej w podarunku:)



A poniżej trochę o roślinach, które zakupiłam na stoisko a, które później zaniosłam do domu i do ogrodu.


Szereg ciekawego ziela przyprawowego i  jednocześnie leczniczego: Tymianek pstry, Lippia trójlistna Cytrynowa -  roślina pochodząca z Argentyny, Lippia słodkie ziele Azteków, Almira inaczej miętą truskawkowa, Estragon francuski, Szałwia elegans zwana melonową, Kubańskie oregano zwane inaczej Miętą meksykańską, Jiaogulan - zwane Chińskim zielem życia i długo wypatrywana przez mnie...



żyworódka, której sok jest równie wspaniały jak aloes, (choć w odpowiednich proporcjach)
a do tego ...


 Kocanka ( już zadomowiona) kocanka Helichrysum Tall Curry przyprawowa i lecznicza

    Z ciekawostek jedna z donic została wypełniona roślinami egzotycznymi


Inne wazony osłonki i donice, przed zakupem skąpały się w niezapominajkach...


...i wytarzały na trawie.

Mimo że pod koniec targów Hiacynty od ciężkości kwiatów zaczęły skłaniać się ku sobie, tak jakby chciały się "całować"

Wszystko przebiegło w miarę pomyślnie, choć by dzięki tej wspaniałej różnorodności roślin, które inspirują do kolejnych działań, jak również dzięki osobliwościom zamieszkałym w rzeczach i poznawanych ludziach


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz